Sunday, November 30, 2008

情不自禁

没有了你的第一天,真的很难受,
我需要加油来克服你,
看见别人和你在一起的时候,我的心会痒痒的想拥有你。
大家猜猜是什么东西??
这东西名叫猫七。哈哈哈!
尤其是吃完晚餐的时候,是最难受的时刻,
现在我才知道不是我抽他,而是他抽我。
我要和猫七说再见了。

今晚的球曼联对曼市踢得非常精彩。
曼联以一比零客场赢了这场比赛。
哈哈!曼联赢了,我也赢不少。

又是一天了,明天又要上班了。
是时候说晚安了。
祝大家有个美好的睡眠。

6 comments:

Jay Zhou said...

hei stephen good good!
Must think twice before when want to give up!

apple_gan said...

hey...戒烟啦!抽多了对身体不好啊!!
酒喝醉了,每天醒来,问题还是无能解决;烟抽了一只有一只,问题也还是存在着。。
bro,think twice..

Stephen said...

I know to stop immediately is impossible. So im trying my best not to waste the money to buy. Hopefully one month, two month i can continue like that.Anyway thanks for your all support.

aarontay23 said...

walao..bro..u write blog le..cant believe..lol..freaking out..u say good bye to our "buddy" d ar???haha..but good oso la.."cat 7" cost us a lotz..lmao..

Stephen said...

yalo...
then we quit together la..
or you quit long time ago liao..
oops..dunno mika will see this comment o not..
hahahaha

ReBirth said...

CIpetzzz..u tink u wrote in chinese...i cant comment?ambik kau!!!nah